Újra: Pénteki Pasiékszer!

2011.08.26. 16:56 MomLovesDiamonds

 

Régen nem írtam már férfi, elnézést, Pasi Ékszerekről.

A most következő órák egyikét nem máshol, mint a Kika áruházban az eladó fiú kezén láttam meg, és annyira megtetszett, hogy rögtön rákérdeztem, honnan van.

A fiúka nagyon aranyos volt, megmutatta a weboldalt és végigmutogatta a kedvenceit (jó ízlése van!).

Eladófiú kezén ezt a modellt láttam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akit egy olyan óraimádó férjjel áldott meg a sors, mint engem, mi ebben "a klubban" állandóan figyeljük az óra újdonságokat, hogy minél egyedibb és különlegesebb órákat mutathassunk meg, esetleg szerezzünk be életünk párjának.

Mindezek miatt, és mert szerintem nagyon jópofa és cool modelljei vannak a Nixonnak, megosztom Veletek az én Nixon-kedvenceimet. Különösen ilyen nyári melegben mutat jól egy élénk színű, akár gumi, vagy kerámia óra a fiúinkon:)

Nekem ezek tetszenek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szilikonból :) készült, Royal nevű kék színben, egyébként ugyanaz a modell, mint a fehér.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csokibarna, rozsdamentes acél, egyedi design-nal kialakított kis szépség, lazább napokra akár az irodába is felvehető...

 

 Ugyanez a modell pinkben (ez is férfi óra ám!), a márkaneve Murf, szerintem vicces:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig talán a kedvencem mind közül, mivel mostanában NarancssárgaMánia van:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A márkaneve Decision, hát nekem tuti megkönnyítené minden döntésem:)

És végül, több, mint 200, Amerika szerte található strand címe van betáplálva sok egyéb hasznos infóval együtt ebbe a kis piroskába:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nektek mennyire jön be a Nixon színkavalkádja?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszermania.blog.hu/api/trackback/id/tr903182344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina77 2011.09.08. 10:10:29

Szia

Nekem tetszenek az órák. Esetleg megírnád a weboldal címét. Előre is köszönöm

Kriszti

MomLovesDiamonds 2011.09.08. 10:24:29

Kedves Kriszti,

itt lehet nézelődni:
www.nixonnow.com/

a Watches között:)
A fiú azt mondta, hogy ő szokott rendelni tőlük, tehát elvileg szállítanak Magyarországra is.
Sok szerencsét:) Eszti
süti beállítások módosítása