Gin világnapja -Hónap Koktélja

2012.06.06. 19:47 MomLovesDiamonds

 

Tudtátok, hogy ma van a GIN VILÁGNAPJA? :))

Hát én sem tudtam, de most már mindannyian okosabbak lettünk!

 

bombay-saffire-gin.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennek örömére körülnéztem egy kicsit ginből készült koktél fronton, és hát persze, hogy találtam Coco Chanel nevű koktélt!

Arra gondoltam, hogy ezentúl hozok nektek minden hónapban egy-egy koktél receptet is! Ugye nem baj, hogy nem mindig kapcsolódik szorosan az ékszerekhez ez a téma? Majd igyekszem olyan italokat hozni, amelyek azért valamennyire kapcsolódnak a divathoz, illetve lehetőleg az ékszerekhez.

coco-loco_koktel-recept.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most lássuk, mi is a Coco Chanel koktél!

 

coco_chanel_cocktail_clubplanet.jpg

Hozzávalók:

  • 3 cl gin
  • 3 cl kávélikőr
  • 3 cl tejszín

 

A hozzávalókat shakerben jéggel összerázzuk, majd hűtött koktélpohárba szűrjük. Díszítésnek reszelt étcsokoládét szórjunk a tetejére.

A kalóriákkal nem törődők tejszínhabbal és koktélcseresznyével is turbózhatnak...

 

Pofonegyszerű!

 

 

 

 

Mint igazi Chanel-mániásnak, természetesen van(nak) a Mademoiselle-ről szóló könyve(i)m... Gyorsan be is scanneltem nektek az egyikből egy illusztrációt, így festhetett Coco, kedvenc koktéljának elfogyasztásához készülődve...

 

mademoiselle2.jpg

 

 

 

Kipróbáljátok? Én már "teszem is le" a gépet (szerencsére van itthon minden!) és elkészítem.

 

Egészségünkre:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszermania.blog.hu/api/trackback/id/tr204569940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása