Íme egy lány, aki egy icipici kis faluból, Tamásiból indulva meghódította a világot…
Egy lány, aki a modellek „szép, de buta” skatulyáját mindennap megcáfolva az élő bizonyíték arra, hogy a szép lányok is lehetnek okosak és ragyogóan tehetségesek…
Egy lány, aki miután Magyarországon modellként mindent elért, amit csak lehetett, Olaszországban próbált szerencsét, s miután Olaszországban óriási sztár lett,”kinőtte” az országot és meg sem állt Hollywwodig…
Egy lány, akit szó szerint a kihívások éltetnek…
Egy lány, aki az European Golden Globe díj elnyerésétől sem „szállt el”, hanem a sikerektől csak még nemesebb lett, s most jótékonysági szerepet vállalt!
Andit ugyanis nem kisebb világcég kérte fel jótékonysági kampányában való szereplésre, mint a világhírű Bulgari ékszerház.
A Stop.Thinking.Give kampány a Bulgari és a Save the Children alapítvány közös akciója, a „biztosítsunk egyenlő oktatási lehetőségeket a tehetséges gyerekeknek” célkitűzésével több, mint 19 millió dollárt gyűjtött össze 19 ország gyermekeinek oktatására. A program már 2009 óta működik, eddig kb 500 000 gyermeket segítettek hozzá a minőségi oktatáshoz. A vállalatok a jövőben is folytatni szándékoznak ezt a szép, most már hagyománynak mondható akciót.
A Bulgari a kampány számára egy különleges és ikonikus, ezüst és kerámia kombinációjával készült gyűrűt tervezett, amelyet világszerte árusít szalonjaiban.
Andi a programban Olaszország legismertebb művészei mellett többek között Ben Stiller, Jessica Biel, Selma Blair, Olivia Wilde, Leighton Meister, Sting és más világsztárok társaságában szerepel….
Íme Andi a fotókiállításon, amely Rómában volt látható a kampány fotóival:
Azt hiszem, az egyértelmű, hogy Andi sikereiről, kőkemény akaratáról, tehetségéről és szorgalmáról minden egyes nap példát vehetünk. A Rubik-kocka, a pálinka és a magyar olimpikonok mellett őmiatta is sokan megjegyzik Magyarország nevét.
Már csak azt szeretném tudni, hogy Andi szerepvállalásáról a Bulgari –kampányban eddig miért nem találtam egyetlen sort sem a magyar sajtóban…?