Friss trendek tavaszra

2013.02.21. 22:13 MomLovesDiamonds

Az első téli- kora tavaszi napsugarak engem is kicsalogattak a szobából, és bár a friss levegőre érve beláttam, hogy még várni kell egy ideig a tavaszra, a folyamat már megállíthatatlan...

Természetesen elszaladtam a boltokba is körülnézni, hogy van-e már jele a tavasz(i kollekciók)nak. Egy-két helyen láttam ám szépségeket!

És persze a neten is már egy ideje bújom a trend előrejelzéseket, még az sem kedvetlenít el, hogy -kevés kivételtől eltekintve- mindenhol ugyanazt látom -persze ez azért logikus :) hiszen a divat az divat, nagyjából mindenki hasonlóan értelmezi :)

Nem is sorolom most fel a listát, hogy mi várható, inkább mutatok nektek egy-két szettet, amit összeraktam a tavaszi trendekből. Nézzétek el nekem, hogy nem túl művészi színvonalon alkotok még, nem vagyok grafikus, sem Photoshop-szakértő :)

Íme az én kedvenceim:

Smaragdzöld -2013 pantonszíne, imádom...

EmeraldPanton.jpg

Fekete-fehér -örök kedvenc...

BlackAndWhite.jpg

Vintage&Dolce vita -kicsit giccses, de legalább életvidám:

Dolce.jpg

Sárga -ha már az összes bolt tele van ezzel a színnel...

Yellow.jpgSzámotokra melyik tavaszi trend a kedvenc?

Szép estét nektek, Eszti

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszermania.blog.hu/api/trackback/id/tr535097340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása